X
Menu główne
Menu kategorii

LEGO nawiązuje globalne partnerstwo z Universal Music Group

18 maja 2020
źródło: lego.com

Grupa LEGO ogłosiła globalne partnerstwo z Universal Music Group (UMG) - wiodącą światową firmą rozrywkową. Współpraca ma na celu umożliwić dzieciom na całym świecie odkrywanie ich kreatywności poprzez zabawę, a także wyrażanie siebie poprzez muzykę.

„Owoc” tej współpracy, w postaci nowego pakietu produktów ma zostać wprowadzony na rynek w 2021 roku. Twórcy mają nadzieję, że poprzez zabawę zachęcą młode pokolenie do muzyki a ich zabawki będą niosły korzyści w postaci rozwoju kreatywności u maluchów.

„Muzyka odgrywa integralną rolę w życiu każdego dziecka od momentu jego narodzin i rozwoju. Przez dziesięciolecia dzieci kontynuowały odkrywanie tej pasji poprzez winyl, radio, kasety, teledyski, płyty CD i streaming. Teraz dzięki partnerstwu między Grupą LEGO a UMG zapewniamy nowy interaktywny sposób inspirowania nowej generacji fanów i kreatywnych wizjonerów. ” - skomentował Olivier Robert-Murphy - globalny dyrektor ds. Nowego biznesu w Universal Music Group, komentuje: 

O współpracy z UMG Julia Goldin, CMO Grupy LEGO powiedziała natomiast tak: „Wiemy, że muzyka jest wielką pasją dla tak wielu dzieci, ma niesamowitą zdolność do angażowania i jednoczenia dzieci i ich rodzin, podobnie jak klocki LEGO. Dzięki temu partnerstwu będziemy świętować moc łączenia muzyki i LEGO System in Play, zapewniając dzieciom zupełnie nowy sposób twórczego wyrażania siebie poprzez tworzenie muzyki we własnym świecie na swój własny sposób. ”

Szczegóły tej współpracy mają zostać ujawnione pod koniec tego roku.

Universal Music Group (UMG) jest światowym liderem rozrywki opartej na muzyce, z szerokim wachlarzem firm zajmujących się nagraniami muzycznymi, wydawnictwami muzycznymi, merchandisingiem i treściami audiowizualnymi w ponad 60 krajach.

autor tekstu: Daria Kania-Baran

 

x
Zapisz się do newslettera