CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska, a także największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik.
Ze względów bezpieczeństwa, Coccodrillo nadal zachęca klientów do pozostania w domach i skorzystania ze sklepu internetowego.
Rozpoczynające się zarówno w naszym kraju, jak i za granicą, odmrażanie gospodarki pobudza do działania większość sieci. Obecnie otwarte są wszystkie salony Coccodrillo na Łotwie, na Węgrzech, a także w Austrii i Finlandii. Jeszcze w kwietniu sprzedaż wznowiło 16 butików w Czechach i 2 na Słowacji oraz wybrane sklepy w Niemczech. Natomiast sprzedaż w salonach zlokalizowanych w galeriach handlowych w Polsce, będzie uzależniona od decyzji Rządu RP.
"Realizując rządowy plan odmrażania gospodarki oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy są przywiązani do zakupów w formie stacjonarnej, podjęliśmy decyzję o wznowieniu funkcjonowania butików ulicznych. Informujemy jednocześnie, że we wszystkich sklepach wdrażamy nadzwyczajne środki ostrożności i wprowadzamy szereg nowych usług, m. in. zakupy telefoniczne oraz za pośrednictwem komunikatora wideo" - powiedział prezes sieci Marek Dworczak.
Aby ułatwić dostęp do asortymentu sklepu, salony stacjonarne obecnie funkcjonują również jako punkty odbioru zamówień, które można składać telefonicznie lub podczas video-rozmowy za pośrednictwem komunikatora WhatsApp. Sprzedawca udziela wszystkich niezbędnych informacji oraz prezentuje dostępny asortyment. To bardzo duże ułatwienie dla osób przywiązanych do zakupów w tradycyjnej formie lub z ograniczonym dostępem do Internetu i elektronicznych form płatności.